loading...
گیتاریست های حرفه ای
farnood poshtdar بازدید : 1793 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

اولش معذرت از آقا یوسف که آکورد آهنگی رو که خواسته بودن نتونستم در بیارم.

اكورد اهنگ رنگ عاشقی از اندي


2/4

G#m………………………………….F#.......E…………F#....................................C#m

 

اگه از من تو بپرسی رنگ عاشقی چه رنگه  من میگم رنگش سیاهه اما باز واسم قشنگه

 

………….F#.......F#...................E………………………..F#............................G#m

 

تو همونی که میگفتی همیشه پیشم میمونی     چرا قلبمو شکستی چرا از من گریزونی

 

…………………….G#m….C#m…….E………………………..E#................F#.....G#m

 

باور نداره قلبم وقت وداع رسیده               انگار که غم آتشی بر پیکرم کشیده

 

G#m……………….F#.......G#m……C#m………G#m…..C#m……………….G#m….C#m

 

دونه دونه روی ناودون قطره های سرد بارون      بی تو اما یک کویرم تونباشی من میمیرم

 

……….G#m……..F#....G#m…..C#m…………..G#m……F#........G#m….F#......G#m

 

قطره قطره چیکه چیکه اشک آسمون میباره             گله دارم از خداوند اگه باز تو رو نیاره

 

G#m………………………………F#........E……………………….F#..........................G#m

 

توی خوابم نمیدیدم که یه روز ازت جدا شم      چرا قسمت من این بود که گرفتار تو باشم

 

G#m…………………….F#...................E…………..F#...................................G#m

 

نمیدونی که جداییت واسه من معنی درده  خونه بی تو مث زندون خونه بی تو سرد سرده

 

……….G#m..…………….C#m…….E………………………..E................F#.....C#m

 

باور نداره قلبم وقت وداع رسیده               انگار که غم آتشی بر پیکرم کشیده

 

G#m…….F#.................G#.......C#m……..C#m………………..C#m….G#m……C#m

 

دونه دونه روی ناودون قطره های سرد بارون      بی تو اما یک کویرم تونباشی من میمیرم

.........................

 

دختر بندری               6/8

 

A#m……………..G#m………………………D#m……………..A#m

 

دختر بندری تو چقدر نازی                     اهل آبادان یا که اهوازی

 

 A#m………….G#m……..D#m……………….…..A#m 

 

عاشقت شدم دل به تو باختم     چشم به چشم تو تا که انداختم

 

#A…………………………………………………………………………….

 

ای یار من ای جانان                                 تو جان منی ای جان

 

A#m……..G#m……………………………………………………..D#m

 

از عشق تو مشهورم                                   در تمام خوزستان

 

 l……………………………………………………………………. A#m

 

شبها توی این کوچه                                   یک عاشق دیوونه

 

  A#m……….G#m………………………………………………….D#m

 

از عشق تومیخونه                                 واسه دلی که داغونه

 

 A#m…………….G#m………………………….D#m………….A#m

 

دختر بندری تو چقدر نازی                     اهل آبادان یا که اهوازی

 

A#m…………….G#m………………………………..D#m……..A#m

 

دختر بندری گل گلخونه                          اون نگاه تو چقدر خوبه

 

  A#m…………..G#m…………………..D#m………………….A#m

 

دستامو بگیر تو برقص با من                    مهتابو بگیر روی کارونه

 

  A#m………………..G#m……………D#m…………………….A#m

 

شبهای قشنگ عاشقا خندون            ساز بندری سینه ها لرزون

 

    A#m…………….G#m…………………D#m………………..A#m

 

خوش قدو بالا پریای شب                  باز شونه زده سر زلفاشون

 

.................

      6/8عروسکی 

A……………….Gm……..A…………………..Gm…….A………Bb………A…………Bb………..A

 

عروسکی عروسکی تو خوشگلو با نمکی    واسه دل عاشقم تکی واسه دل عاشقم تکی 

 

..Bb…….Dm……..Bb………..Dm…………….Bb……………Dm…………Bb………..Dm

 

مجنون عشق تو منم واسه تو به صحرا میزنم       دختر رویایی تویی اون گل صحرایی تویی

 

A…………………Cm….A……Bb……..A………………………A……….Cm………A…….Bb……A

 

دیوونتم دیوونتم همیشه در بهوونتم                     عزیز من عزیز من آتیش به قلب من نزن

 

A…….…………………..Gm……A…………………….Gm…...A…Bb……….A………..Bb…..….A

 

عروسکی عروسکی تو خوشگلو با نمکیواسه دل عاشقم تکی واسه دل عاشقم تکی.....Bb………Dm…………………Bb…….Dm…………….Bb………Dm………..Bb……..Dm

 

عروسکی عروسکی  قشنگتر از شاپرکی    واسه دل عاشقم تکی واسه دل عاشقم تکی

 

A………………………………………..Dm………..A………………………………………….Dm

 

دلموبه هیچکس نمیدم دلتودیگه پس نمیدم نه دیگه من عاقل نمیشم من جداازاین دل نمیشم

 

  A………………..Dm……A…….Dm……………………A………Dm…………A……………….Dm

 

دستتو بده دستم که عاشق تو هستم                    به جز تو نازنینم دل به کسی نبستم

 

A……………….Gm……..A…………………..Gm…….A………Bb………A…………Bb………..A

 

عروسکی عروسکی تو خوشگلو با نمکی    واسه دل عاشقم تکی واسه دل عاشقم تکی

 

 Bb…….Dm……..Bb………..Dm…………….Bb……………Dm…………Bb………..Dm

 

مجنون عشق تو منم واسه تو به صحرا میزنم       دختر رویایی تویی اون گل صحرایی تویی

 

A………..Gm……..A………………………...Gm……….A……….Gm…….A…………………….Gm

 

چه آتیشی چه آتیشی عروس ناز من میشی  بگو نگار من میشی عشق موندگارمن میشی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره ترانه هایی که خوندم چیست ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 600
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 506
  • بازدید ماه : 506
  • بازدید سال : 9,582
  • بازدید کلی : 272,856
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک

    ................

    رنک الکسا

    ..............

    ابزار وبلاگ

    ................ Online User ............