loading...
گیتاریست های حرفه ای
farnood poshtdar بازدید : 3652 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

 

۶/٨

G                              Am    G                                       Am

همه چی آرومه تو به من دل بستی/ این چقدر خوبه که تو کنارم هستی

E                   F              G                  G                           F

همه چی آرومه غصه ها خوابیدن/ شک نداری دیگه تو به احساس من

 E                       F                      Am                      Dm     Am

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم/ پیشم هستی حالا به خودم می بالم

 E                      F                   Am                        Dm          E

تو به من دل بستی از چشات معلومه/من چقدر خوشبختم همه چی آرومه

Am                  G                    Dm                       Am

تشنه چشماتم منو سیرابم کن/منو با لالایی دوباره خوابم کن

Am                       G               Dm                          Am

بگو این آرامش تا ابد پابر جاست/حالا که برق عشق تو نگاهت پیداست

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امير در تاریخ 1392/09/23 و 13:17 دقیقه ارسال شده است

عاااااااليهhttp://www.myguitar10.rzb.ir/images/smilies/smile%20(5).gif
پاسخ : ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره ترانه هایی که خوندم چیست ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 600
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 9,329
  • بازدید کلی : 272,603
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک

    ................

    رنک الکسا

    ..............

    ابزار وبلاگ

    ................ Online User ............